Prawa oskarżonego w postępowaniu karnym - przeczytaj przed sprawą karną!

Jako adwokat mam spore doświadczenie w prowadzeniu spraw karnych moich Klientów, tak na etapie postępowania przygotowawczego (na Policji, w Prokuraturze), jak i na etapie sądowym - już po wniesieniu aktu oskarżenia do sądu.

Jestem zdania, że obrona w sprawie karnej powinna mieć miejsce z profesjonalnym adwokatem u boku i to zajmującym się sprawami karnymi. Nasz obrońca to po prostu powinien być dobry karnista z doświadczeniem.

Zawsze namawiam do umówienia się chociażby na poradę prawną przed swoją sprawą. A nuż okaże się, że zlecenie sprawy karnej do prowadzenia nie jest wcale trudne, ani bardzo kosztowne? Na pewno wyrok, który otrzymamy będzie lepszy i łagodniejszy, niż gdybyśmy bronili się sami. 

Znać swoje prawa - wyczytać je z Internetu, to nie to samo, co umieć je zastosować i zrobić to skutecznie. Wszak adwokat robi to zawodowo, będąc po 5 latach studiów prawniczych i 3 latach aplikacji adwokackiej, nie mówiąc już o wielu latach praktyki. Internet nam tego nie zastąpi!

Poznajcie swoje prawa w postępowaniu karnym, zebrane w ulotce informacyjnej Rzecznika Praw Obywatelskich - link tutaj.

A potem weźcie dobrego adwokata do obrony ;)







Komentarze

  1. Dzięki, właśnie szukałem informacji na ten temat. Czeka mnie przykra sprawa nie z mojej winy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz